S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

DOPLNKOVÝ TOVAR

Akciová cena 12,00 EUR
akcie
Akciová cena 12,00 EUR
akcie
Akciová cena 12,00 EUR
akcie

KONTAKT

Parochňové štúdio
Peter Šenk - REGINA
P.O.BOX 4, 830 02 Bratislava 32
tel: 0905 515 813
fax: 02/44459977
parochne(a)parochne.sk
IČO: 36917885, DIČ: 1020147590, ČŽR: 103-15329
OKR.ÚRAD V BRATISLAVE

OBCHOD. PODMIENKY
OBCHODNÉ PODMIENKY

Obchodné meno:  Peter Šenk - REGINA

Ulica a číslo:         Račianska 1516/53   

PSČ a mesto:       831 02 Bratislava

IČO:                    36 917 885

DIČ:                    1020147590

IČ DPH:               Neplatca DPH

ČŽR:                   103-15329

Bankové spojenie:  Dodávame len formou dobierky

 

Telefón/Mobil:         0905515813

E-mail:                   parochne@parochne.sk

Príjem objednávok cez e-shop:  Nonstop

Prevádzková doba:  nemá kamennú predajňu   

 

Zodpovedný vedúci: Peter Šenk

 

Orgán dozoru:         

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5

820 07  Bratislava 27

tel.: 02/58272 172

e-mail: ba@soi.sk

 

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK

REKLAMAČNÝ PORIADOK

 (podľa ustanovení § 612-627 Občianskeho zákonníka a zákona č. 250/2007 Z.z.)

I. všeobecné ustanovenia

1. Predávaná vec musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez závad, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám.

2. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predávaná vec pri jej prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá predávajúci za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. 

Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. 

3. Vlastnícke právo kúpenej veci prechádza na kupujúceho okamihom zaplatenia danej veci. Pri samoobslužnom predaji dochádza k prevodu vlastníckeho práva ku kúpenej veci okamihom zaplatenia kúpnej ceny za tovar.

4. Nadobudnutím vlastníckeho práva prechádza na kupujúceho nebezpečenstvo náhodnej skazy, zničenia a poškodenia veci. 

II. Lehoty na uplatnenie reklamácie 

1. Všeobecná záručná lehota je 24 mesiacov a začína plynúť odo dna prevzatia tovaru kupujúcim. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo návode vyznačená lehota na použitie (expiračná doba), záručná lehota sa nekončí pred uplynutím tejto lehoty.

2. Ak sa na predávaný tovar vzťahuje záručná lehota dlhšia ako 24 mesiacov, je predávajúci povinný vydať kupujúcemu pri predaji záručný list s vyznačením záručnej lehoty. V záručnom liste sú uvedené podmienky a rozsah tejto záruky.

3. Práva zo zodpovednosti za vady musí kupujúci uplatniť v záručnej lehote, inak tieto práva zanikajú. 

4. V prípade ak ide o výrobok, ktorý je vyrobený v zahraničí a posúdenie oprávnenosti reklamácie si vyžaduje stanovisko výrobcu, môže byť lehota na vybavenie reklamácie predľžená o ďalších 30 dní.

III. Miesto uplatnenia reklamácie 

1. Miestom uplatnenia reklamácie je miesto, kde bol tovar zakúpený. V prípade internetového obchodu je miestom reklamácie miesto umiestnenia predajne uvedenej na internetovej stránke. Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady u predajcu.

Kupujúci pri uplatnení reklamácie musí predložiť doklad o kúpe výrobku a príslušenstva k ošetrovaniu výrobku, ak to povaha výrobku vyžaduje. 

Ak je tovar naďalej používaný kupujúcim s vadou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, nemusí byť reklamácia predávajúcim uznaná. 

2. Predajca vystaví kupujúcemu reklamačný list, v ktorom uvedie druh tovaru, kedy bol zakúpený, jeho cenu, rozsah vady, dátum vystavenia reklamačného listu a kupujúci svojim podpisom potvrdí odovzdanie reklamovaného tovaru.

3. Predávajúci prostredníctvom svojho zodpovedného pracovníka do 3 pracovných dní určí, či je vada odstrániteľná alebo neodstrániteľná.

4. Partnerom pre vybavovanie reklamácie je vždy predajca, ten má konečné slovo pri rozhodovaní o vybavení reklamácie, ak zákon neustanovuje inak. 

IV. Odstrániteľné vady 

1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby vada bola bezplatne, včas a riadne odstránená a predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

2. Za odstrániteľné vady sa považujú vady tovaru odstránením ktorých neutrpí kvalita a úžitkové vlastnosti tovaru.

3. V prípade, že predávaná vec ešte nebola použitá môže kupujúci požadovať výmenu tovaru. To isté môže kupujúci žiadať vo vzťahu k súčasti veci, ak sa vada týka len tejto súčasti.

4. Predávajúci má právo možnosť namiesto odstráneni vady vymeniť vadnú vec za vec bez vady.

5. Ak ide o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže vec pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet opráv riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci, alebo má právo od zmluvy odstúpiť.

6. Doba od uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady až po doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

V. Neodstrániteľné vady 

1.  Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

2. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, pri ktorej možno vec používať, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. Pri určovaní výšky primeranej zľavy sa prihliada na charakter vady, stupen a spôsob opotrebenia veci, dĺžku používania veci a možnosti jeho ďaľšieho užívania.

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom spotrebiteľa.
  2. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom kupujúci informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.
  3. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne, v deň jeho prevzatia.
  4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
    1. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
    2. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
    3. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podľa návodu,
    4. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
    5. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
    6. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
  6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
  7. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať, ako vyplýva už z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť obmedzená na kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu tovar podlieha.
  8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. Reklamačný formulár sa nachádza na tejto stránke v časti „Návody a formuláre“ Reklamáciu odporúčame zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
  9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu, najneskôr však momentom, kedy predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatiu predmetu reklamácie. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
  10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
  11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
    1. ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne, včas a riadne odstránená, pričom táto vada musí byť odstránená bez zbytočného odkladu,
    2. kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady,
    3. predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
    4. ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu používaniu veci má kupujúci právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma kupujúci v prípade ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať,
    5. ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  12. Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie, pričom kupujúci potvrdzuje osobné prevzatie resp. je dokladom aj potvrdenie prepravného podniku v prípade ak kupujúci osobne nepreberá reklamáciu..
  13. Reklamácia sa považuje za vybavenú ak sa skončí reklamačné konania odovzdaním reklamovaného tovaru (jeho výmenou, opravou) vrátením kúpnej ceny tovaru, poskytnutím primeranej zľavy alebo odôvodneným zamietnutím. O výsledku reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote. 
  14. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko sa tovar pri preprave môže poškodiť. Odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.
  15. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia predávajúceho.
  16. Kontakt: Peter Šenk - REGINA, spol. s r.o., Račianska 53, 83102 Bratislava, mail: parochne@parochne.sk

Tieto reklamačné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 23. 7. 2020

                                                                                                         

Orgán dozoru:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5

820 07  Bratislava 27

tel.: 02/58272 172

e-mail: ba@soi.sk

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

Všeobecné informácie pre e-shop www.najparochna.sk 

TENTO INTERNETOVÝ OBCHOD NEMÁ KAMENNÚ PREDAJŇU A PRACUJE LEN AKO ZÁSIELKOVÝ OBCHOD 

Všetky parochne a príčesky na tejto stránke majú v názve obsiahnutú aj informáciu o farbe, ktorá je vyobrazená. Upozorňujeme Vás, že všetky parochne a príčesky sú pri fotení vystavené vysokej intenzite osvetlenia a preto je potrebné počítať s tým, že v skutočnosti je farba trochu tmavšia. Obvzlášť je to u melírovaných parochní, kde nie je melír na obrázku tak viditeľný, ako v skutočnosti.

_________________________________________________________________________________

 

Na tejto stránke je možný nákup len vyobrazených produktov a neexistuje tu možnosť výberu iného odtieňa. 

Na našej stránke sa nemusíte zaregistrovať a nakupovať môžete ihneď aj bez registrácie. Registrácia je dobrovoľná a záleží od Vášho rozhodnutia. Dodacie lehoty sú vyjadrené v pracovných dňoch a pri objednávke s viacerými položkami je rozhodujúci termín dodania, ktorý zodpovedá položke s najdlhšou dodacou lehotou. ( To znamená, že ak objednáte napríklad parochňu, ktorá má dodaciu lehotu do 2 dní a súčasne objednáte príčesok, ktorý ma dodaciu lehotu do 14 dni, rozhodujúcim termínom pre kompletné vybavenie objednávky je 14-dňová lehota). Upozorňujeme, že dobierku nezasielame do P.O.BOXU. Tovar Vám bude dodaný formou dobierky. V prípade, ak zadáte objednávku s viacerými položkami a niektorá položka nie je na sklade dodávateľa, automaticky Vám príde informácia mailom o tom, že Vaša objednávka nemôže byť vybavená a dodávateľ z dôvodu nemožnosti kompletne vybaviť Vašu objednávku jednostranne odstupuje od zmluvy.

Všetky objednávky nad sumu 200 EUR môžu podliehať ešte overeniu formou sms notifikácie.

Objednávky nad hodnotu 300 EUR podliehajú preddavkovej platbe vo výške 100% hodnoty objednávky,

 

UPOZORNENIE: 

Všetky parochne a príčesky boli pred fotením upravené kaderníkom a pri fotení boli vystavené vysokému osvetleniu, takže v skutočnosti je zobrazená farba o niečo tmavšia a tvar účesu nemusí zodpovedať nami učesanému tvaru parochne na fotografii. Toto nemôže byť predmetom reklamácie.

 

ČESKÁ REPUBLIKA:

PARUKY Z NAŠÍ NABÍDKY JSOU PEČLIVĚ VYBRANÉ A ODSKOUŠENÉ MODELY Z KOLEKCÍ PŘEDNÍCH SVĚTOVÝCH VÝROBCŮ. Naše nabídka se skládá zhruba z 800 modelů v široké škále barevných variant, nabízíme paruky dámské, pánské i dětské, včetně veškerého doplňkového sortimentu. Máme jedny z nejnižších cen na Slovenském trhu, neboť jsme přímí dovozci a naše zboží není překupováno přes řadu velkoobchodů. Se vzrůstajícím zájmem o nakupování přes internet jsme i my pro Vás připravili nabídku našich produktů, kterou si můžete prohlédnout v klidu domova a v případě Vašeho zájmu, si i objednat výrobek, který nejvíce vyhovuje Vašim představám. Zboží zasíláme až po zaplacení faktúry předem. 

 

NÁVODY:

Spolu s tovarom obdržíte návod na používanie výrobku a prípravkov na ošetrovanie a starostlivosť o výrobok. Príslušný návod si však môžete stiahnuť aj priamo zo stránky - nachádza sa na úvodnej strane.

 

VRÁTENIE TOVARU:

V prípade, ak Vám výrobok z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje môžete ho v zákonnej lehote vrátiť. Postup nájdete v Obchodných podmienkach článok 9.

DARČEK K NÁKUPU:

Darček k nákupu nie je nárokovateľná položka a aktuálny je len do minutia zásob, alebo skončenia darčekovej akcie.

 

Tieto všeobecné podmienky sú platné pre E-shop www.najparochna.sk od 1.9.2015

POUČENIE K ODSTÚPENIU OD ZMLUVY

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy  uplynie po 14 dňoch odo dňa prevzatia tovaru.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom). Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na našej stránke v sekcii Návody a formuláre. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy spolu s vráteným tovarom. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

UPOZORNENIE:

Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.“

Orgán dozoru:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5

820 07  Bratislava 27

tel.: 02/58272 172

e-mail: ba@soi.sk

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NTE4NzUz