S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

DOPLNKOVÝ TOVAR

Akciová cena 12,00 EUR
akcie
Akciová cena 4,00 EUR
akcie
Akciová cena 12,00 EUR
akcie

KONTAKT

Parochňové štúdio
Peter Šenk - REGINA
P.O.BOX 4, 830 02 Bratislava 32
tel: 0905 515 813
fax: 02/44459977
parochne(a)parochne.sk
IČO: 36917885, DIČ: 1020147590, ČŽR: 103-15329
OKR.ÚRAD V BRATISLAVE

OBCHOD. PODMIENKY
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

Všeobecné informácie pre e-shop www.najparochna.sk 

TENTO INTERNETOVÝ OBCHOD NEMÁ KAMENNÚ PREDAJŇU A PRACUJE LEN AKO ZÁSIELKOVÝ OBCHOD 

Všetky parochne a príčesky na tejto stránke majú v názve obsiahnutú aj informáciu o farbe, ktorá je vyobrazená. Upozorňujeme Vás, že všetky parochne a príčesky sú pri fotení vystavené vysokej intenzite osvetlenia a preto je potrebné počítať s tým, že v skutočnosti je farba trochu tmavšia. Obvzlášť je to u melírovaných parochní, kde nie je melír na obrázku tak viditeľný, ako v skutočnosti.

_________________________________________________________________________________

 

Na tejto stránke je možný nákup len vyobrazených produktov a neexistuje tu možnosť výberu iného odtieňa. 

Na našej stránke sa nemusíte zaregistrovať a nakupovať môžete ihneď aj bez registrácie. Registrácia je dobrovoľná a záleží od Vášho rozhodnutia. Dodacie lehoty sú vyjadrené v pracovných dňoch a pri objednávke s viacerými položkami je rozhodujúci termín dodania, ktorý zodpovedá položke s najdlhšou dodacou lehotou. ( To znamená, že ak objednáte napríklad parochňu, ktorá má dodaciu lehotu do 2 dní a súčasne objednáte príčesok, ktorý ma dodaciu lehotu do 14 dni, rozhodujúcim termínom pre kompletné vybavenie objednávky je 14-dňová lehota). Upozorňujeme, že dobierku nezasielame do P.O.BOXU. Tovar Vám bude dodaný formou dobierky. V prípade, ak zadáte objednávku s viacerými položkami a niektorá položka nie je na sklade dodávateľa, automaticky Vám príde informácia mailom o tom, že Vaša objednávka nemôže byť vybavená a dodávateľ z dôvodu nemožnosti kompletne vybaviť Vašu objednávku jednostranne odstupuje od zmluvy.

Všetky objednávky nad sumu 200 EUR môžu podliehať ešte overeniu formou sms notifikácie.

Objednávky nad hodnotu 300 EUR podliehajú preddavkovej platbe vo výške 100% hodnoty objednávky,

 

UPOZORNENIE: 

Všetky parochne a príčesky boli pred fotením upravené kaderníkom a pri fotení boli vystavené vysokému osvetleniu, takže v skutočnosti je zobrazená farba o niečo tmavšia a tvar účesu nemusí zodpovedať nami učesanému tvaru parochne na fotografii. Toto nemôže byť predmetom reklamácie.

 

ČESKÁ REPUBLIKA:

PARUKY Z NAŠÍ NABÍDKY JSOU PEČLIVĚ VYBRANÉ A ODSKOUŠENÉ MODELY Z KOLEKCÍ PŘEDNÍCH SVĚTOVÝCH VÝROBCŮ. Naše nabídka se skládá zhruba z 800 modelů v široké škále barevných variant, nabízíme paruky dámské, pánské i dětské, včetně veškerého doplňkového sortimentu. Máme jedny z nejnižších cen na Slovenském trhu, neboť jsme přímí dovozci a naše zboží není překupováno přes řadu velkoobchodů. Se vzrůstajícím zájmem o nakupování přes internet jsme i my pro Vás připravili nabídku našich produktů, kterou si můžete prohlédnout v klidu domova a v případě Vašeho zájmu, si i objednat výrobek, který nejvíce vyhovuje Vašim představám. Zboží zasíláme až po zaplacení faktúry předem. 

 

NÁVODY:

Spolu s tovarom obdržíte návod na používanie výrobku a prípravkov na ošetrovanie a starostlivosť o výrobok. Príslušný návod si však môžete stiahnuť aj priamo zo stránky - nachádza sa na úvodnej strane.

 

VRÁTENIE TOVARU:

V prípade, ak Vám výrobok z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje môžete ho v zákonnej lehote vrátiť. Postup nájdete v Obchodných podmienkach článok 9.

DARČEK K NÁKUPU:

Darček k nákupu nie je nárokovateľná položka a aktuálny je len do minutia zásob, alebo skončenia darčekovej akcie.

 

Tieto všeobecné podmienky sú platné pre E-shop www.najparochna.sk od 1.9.2015

OBCHODNÉ PODMIENKY

 

Obchodné meno  

Ulica a číslo

PSČ a mesto

 

IČO:

DIČ:

IČ DPH:

ČŽR:

 

Bankové spojenie:

 

 

Telefón/Mobil:

E-mail:

 

Príjem objednávok cez e-shop:

Prevádzková doba:

 

Zodpovedný vedúci:

 

Orgán dozoru:

 

 

 

 

 

 

Peter Šenk - REGINA

Račianska 1516/53

831 02 Bratislava

 

36 917 885

1020147590

Nie som platiteľom DPH

103-15329

 

Dodávame len formou DOBIERKY

 

0905 515 813

parochne@parochne.sk

 

nonstop

 

nemá kamennú predajňu

 

Peter Šenk

 

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5

820 07  Bratislava 27

tel.: 02/58272 172

e-mail: ba@soi.sk

 

 

 

Všeobecné a obchodné podmienky internetového obchodu www.najparochna.sk

 

 

Článok I.

Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je:

Peter Šenk, so sídlom Račianska 1516/53, 832 02 Bratislava

  1. Predávajúcim je:

Peter Šenk, so sídlom Račianska 1516/53, 832 02 Bratislava

  1. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.najparochna.sk je:

Peter Šenk, so sídlom Račianska 1516/53, 832 02 Bratislava

  1. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
  2. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov a služieb na diaľku prostredníctvom elektronického zariadenia.
  3. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu, ktoré majú uvedenú cenu a táto nie je nulová.
  4. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom e-shopu a e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaľ je nesporné, že predávajúci komunikuje s kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.
  5. Na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak. 

Článok II.

Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania objednávky kupujúcim.. 

Článok III.

Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru a jeho odoslania predávajúcemu. Pre správne a riadne vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb. Objednávka sa jej odoslaním stáva pre kupujúceho záväznou, teda je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim. 
  3. Kupujúcemu je po odoslaní objednávky v e-shope automaticky generovaný a odoslaný informačný e-mail o tom, že predávajúcemu bola e-shopom doručená objednávka kupujúceho na spracovanie. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 4. tohto článku.
  4. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je elektronická správa predávajúceho odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho alebo krátka textová správa odoslaná na mobilné telefónne číslo kupujúceho, ktoré kupujúci uviedol v jeho objednávke s informáciou v akom rozsahu je akceptácia objednávky kupujúceho nesporná. Elektronická správa predávajúceho, ktorou sa objednávku kupujúceho nepotvrdzuje, zamieta alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky kupujúceho.
  5. Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže predávajúci objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail, telefonický kontakt alebo nesprávna resp. neexistujúca adresa. 

Článok IV.

Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
    1. platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi, alebo doručovateľovi, prípadne na pošte, ak bude zásielka uložená)
    2. platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet (týka sa len kupujúcich mimo SR a ČR)
    3. platba na základe zálohovej faktúry, ak je objednávka nad sumu 300 Eur.
  2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav: - zľavu z ceny na základe prebiehajúcej akcie

Článok V.

Dodacie podmienky

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota. Táto podmienka neplatí, ak nemôže prísť k dodaniu tovaru z dôvodu vyššej moci, ako sú prekážky na strane výrobcu, uzatvorené sklady dodávateľov v súvislosti s COVID-19 a podobne.
  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z rôznou dobou dostupnosti, objednávka bude vyexpedovaná až keď bude k dispozícii tovar s najdlhšou dobou dostupnosti.
  4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra, návod, formulár na odstúpenie od zmluvy, ak sa nejedná o tovar zhotovovaný na zákazku, alebo osobitnej požiadavky spotrebiteľa.
  5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:

Slovenskej pošty (listová služba, balíková služba, kuriér, EMS)

Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

Poplatok za poštovné a balné si určuje zákazník pri vytváraní svojej objednávky. Vyberá si s ponúkaných možností na našej stránke a podľa vlastného výberu. Najnižší základný poplatok za poštovné a balné účtujeme 7,00 €.

V prípade doručenia Slovenskou poštou (zásielka 1 triedy), je tovar doručený do 2 pracovných dní od expedície z nášho skladu.

V prípade doručenia Poštovým kuriérom SP je tovar doručený do 24 hodín od podania na poštovú prepravu. 

Krehký tovar, ako sú polystyrénové hlavy, pánske a dámske hlavy (figuríny) a kozmetiku ako sú šampóny, kondicionéry, laky a balzamy, doručujeme výhradne len expres poštovým kuriérom za poplatok 7,00 Eur, aj keď je hodnota objednávky nižšia ako 100 Eur ! V prípade nesprávneho vyznačenia poplatku za doručenie je predajca oprávnený poplatok opraviť podľa týchto obchodných podmienok.

 

 

 

Možnosti platby za doručenie (HODNOTA TOVARU S DPH)

 

 

 

Poplatok v Eur

Dobierka Slovenská pošta do 100 Eur

Dobierka Slovenská pošta od 101 do 150 Eur

Dobierka Slovenská pošta do 151 do 199 Eur

Doručenie poštovým kurierom len SR (vyznačte ak ste objednali krehký tovar, ako sú hlava, figurína, šampón, kondicionér, balzam, lak, klobúk atď).

9,00

Dobierka Poštový kuriér SP od 1,00 do 400 Eur

7,00

Dobierka Poštový kuriér SP nad 401 Eur ZDARMA

Dobierka do zahraničia do 100 Eur (len ČR,Maďarsko a Chorvátsko)

10,00

Dobierka do zahraničia nad 101 Eur (len ČR,Maďarsko a Chorvátsko)

15,00

Doručenie do zahraničia v rámci EÚ do 100 Eur (delivery intro-EU)

10,00

Doručenie do zahraničia v rámci EÚ od 101 do 200 Eur (delivery intro-EU)

15,00

Doručenie do zahraničia v rámci EÚ nad 201 Eur (delivery intro-EU)

20,00

Doručenie do zahraničia mimo EÚ (delivery outside the area EU)                                 

30,00

 

Podacie číslo v prípade "Dobierka Slovenská pošta poskytujeme na vyžiadanie spotrebiteľa.

V prípade doručenia Kuriérom Vám podacie číslo a informácie o pohybe zásielky poskytne Slovenská pošta formou sms správy.

 

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia veci od dopravcu.
  2. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.

Článok IX.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. Odstúpenie od vybavenej objednávky

9.1. Ak predávajúci nemôže splniť svoje povinnosti vyplývajúce mu z kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami, predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a zároveň je povinný ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). V prípade, ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodov uvedených v tomto bode týchto reklamačných a obchodných podmienok, je predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim, ak takáto záloha bola zaplatená.

9.2. Kupujúci - spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

  1. 3. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
  2. 4. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa - tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, odo dňa prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, - dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, - na základe zmluvy tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, odo dňa prevzatia prvého dodaného tovaru.

9.5. Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

9.6 Oznámenie o rozhodnutí pristúpiť k Odstúpeniu od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou a to spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že dôjde ku odstúpeniu od zmluvy a následne prostredníctvom Formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza v spodnej časti stránky v sekcii "Návody a formuláre". Kupujúci má možnosť formulár priamo vyplniť a vytlačiť. Kupujúci zároveň obdrží Formulár na odstúpenie od zmluvy už v potvrdení o prijatí objednávky, ktoré dostane mailom a taktiež spolu s objednaným tovarom na rube faktúry, alebo dodacieho listu.

Vyplnený Formulár na odstúpenie od zmluvy spolu s originálom faktúry kupujúci priloží k vrátenému tovaru.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od kúpnej zmluvy, najmä identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu v tvare IBAN a/alebo poštovú adresu kupujúceho.

9.8. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. Od kupujúceho nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 9 ods. 3, ust. § 10 ods. 3 a 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a došlo k úplnému poskytnutiu služby.

9.9. Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa. Lehota podľa prvej vety tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

9.10. Kupujúci je povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný.

9.11. Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

9.12. Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.13. Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.14. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.

9.15. V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý vrátil poškodený alebo neúplný, môžu sa zmluvné strany dohodnúť na primeranej náhrade, prípadne môže predajca uplatniť svoj nárok súdnou cestou.

Pokiaľ kupujúci poruší ochrannú plombu, ktorá nebráni v riadnom a bezproblémovom odskúšaní výrobku a bol na túto skutočnosť v zmysle §3 odst. 1, písm. k)  Zákona o ochrane spotrebiteľa  upozornený ešte pred odoslaním objednávky, predajca nie je povinný produkt prijať späť a uhradiť kupujúcemu zaplatenú čiastku. 

9.16. V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
  • predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od predávajúceho kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu predávajúcim nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod. 

9.17.Ustanovenia čl. 9 týchto obchodných a reklamačných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.

Článok XI.

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
  2. Kupujúci je povinný:
    1. prevziať objednaný tovar,
    2. zaplatiť za prevzatý tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    3. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
  3. Predávajúci je povinný:
    1. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    2. spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

Článok XII.

Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
  3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
  4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
  1. právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
  2. právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.,
  3. právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
  4. právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
  5. právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
  6. právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,
  7. právo na prenosnosť osobných údajov,
  8. právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.
  9. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje:

 

titul, meno a priezvisko, fakturačnú adresu, prípadne adresu dodania, ak je odlišná od fakturačnej adresy, kontaktné telefónne číslo, E-mailovú adresu

Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy, ako aj účtovania v účtovníctve.

Tieto stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase, koľko času strávite prezeraním stránok a informácie o tom, z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejšie služby. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.

Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.

Prevádzkovateľ nevykonáva priamy marketing pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov.

Článok XIII.

Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar, alebo ho neprevzal ani po výzve predávajúceho, doručenej formou e-mailu, sms správy, alebo telefonickej výzve. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar. 
  2. Pri určovaní výšky náhrady škody predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. 
  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody, alebo si uplatniť toto právo len z časti.  

Článok XIV.

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim, ako aj sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  8. V prípade uzatvorenia inej zmluvy s kupujúcim s inými podmienkami, majú podmienky uvedené v zmluve prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami. 

Článok XV.

Všeobecné, špecifické a doplnkové informácie pre e-shop www.najparochna.sk

Všetky parochne a príčesky na tejto stránke majú v názve obsiahnutú aj informáciu o farbe, ktorá je vyobrazená. Upozorňujeme Vás, že všetky parochne a príčesky sú pri fotení vystavené vysokej intenzite osvetlenia a preto je potrebné počítať s tým, že v skutočnosti je farba trochu tmavšia. Obzvlášť je to u melírovaných parochní, kde nie je melír na obrázku tak viditeľný, ako v skutočnosti.

Na našej stránke sa nemusíte zaregistrovať a nakupovať môžete ihneď aj bez registrácie. Registrácia je dobrovoľná a záleží od Vášho rozhodnutia.

Dodacie lehoty sú vyjadrené v pracovných dňoch a pri objednávke s viacerými položkami je rozhodujúci termín dodania, ktorý zodpovedá položke s najdlhšou dodacou lehotou. ( To znamená, že ak objednáte napríklad parochňu, ktorá má dodaciu lehotu do 2 dní a súčasne objednáte príčesok, ktorý ma dodaciulehotu do 14 dni, rozhodujúcim termínom pre kompletné vybavenie objednávky je 14-dňová lehota). Upozorňujeme, že dobierku nezasielame do P.O.BOXU. Tovar Vám bude dodaný formou dobierky.

Všetky objednávky nad sumu 200 EUR môžu podliehať ešte overeniu formou sms notifikácie.

Objednávky nad hodnotu 300 EUR podliehajú preddavkovej platbe vo výške 100% hodnoty objednávky,

UPOZORNENIE:

Za účelom výberu vhodného typu parochne, príčesku, alebo predlžovania vlasov dodávame maximálne 2 kusy.

Všetky parochne a príčesky boli pred fotením upravené kaderníkom a pri fotení boli vystavené vysokému osvetleniu, takže v skutočnosti je zobrazená farba o niečo tmavšia a tvar účesu nemusí zodpovedať nami učesanému tvaru parochne na fotografii. Toto nemôže byť predmetom reklamácie.

ČESKÁ REPUBLIKA:

PARUKY Z NAŠÍ NABÍDKY JSOU PEČLIVĚ VYBRANÉ A ODSKOUŠENÉ MODELY Z KOLEKCÍ PŘEDNÍCH SVĚTOVÝCH VÝROBCŮ. Naše nabídka se skládá zhruba z 800 modelů v široké škále barevných variant, nabízíme paruky dámské, pánské i dětské, včetně veškerého doplňkového sortimentu. Máme jedny z nejnižších cen na Slovenském trhu, neboť jsme přímí dovozci a naše zboží není překupováno přes řadu velkoobchodů. Se vzrůstajícím zájmem o nakupování přes internet jsme i my pro Vás připravili nabídku našich produktů, kterou si můžete prohlédnout v klidu domova a v případě Vašeho zájmu, si i objednat výrobek, který nejvíce vyhovuje Vašim představám. Zboží zasiíláme na dobírku a zaplatíte v CZK na Vaší pošte. Minimální objednávka je v limitu 40,00 Eur. Poukaz na paruku nelze uplatnit na Slovensku.

TOVAR DO KOMISIE:

V prípade záujmu o predaj nášho tovaru formou komisie zašlite do našej firmy žiadosť, ku ktorej priložte kópiu živnostenského listu. Po posúdení Vašej žiadosti Vám zašleme vyjadrenie a návrh zmluvy. Predaj tovaru takouto formou je možný výlučne podľa podmienok dodávateľa.

NÁVODY:

Spolu s tovarom obdržíte návod na používanie výrobku a prípravkov na ošetrovanie a starostlivosť o výrobok. Príslušný návod si však môžete stiahnuť aj priamo zo stránky - nachádza sa na úvodnej strane.

Vymedenie niektorých pojmov:

ZHOTOVENIE PODĽA OSOBITNEJ POŽIADAVKY SPOTREBITEĽA:

Ide o také druhy tovaru, ako sú parochne, príčesky a predlžovania vlasov vyrobených z pravých vlasov, ktoré sa až po prijatí objednávky tónujú do požadovanej farby podľa výberu spotrebiteľa na zvolený farebný odtieň, alebo sa vyhotovujú na základe inej konkrétnej špecifickej požiadavky spotrebiteľa, ako sú napríklad u parochní veľkosti: Average, Small, alebo Large, poprípade osobnou návštevou za účelom odobratia presných mier, poprípade vyrobenia odliatku. 
Tento tovar je zhotovovaný podľa osobitnej požiadavky spotrebiteľa a nie je ho možné vrátiť podľa Zákona  o ochrane spotrebiteľa č. 102/2014 Z.z. §7. odst.6., písm.c).

OCHRANNÁ PLOMBA:

V súlade s ustanovením §3 odst.1, písm.k) Zákona o ochrane spotrebiteľa Vás informujeme, že všetky parochne sú zabezpečené tzv. Ochrannou plombou, ktorá nebráni v riadnom odskúšaní parochne. Plombu odstráňte z parochne až vtedy, keď sa presvedčíte a rozhodnete, že Vám parochňa vyhovuje a že si ju necháte. Odstránením plomby totižto stratíte nárok na vrátenie parochne. Toto opatrenie je ochranou nášho obchodu pred špekulatívnymi, nekalými praktikami a úmyslami zo strany spotrebiteľa, ako je využitie parochne len na konkrétny jednorázový účel atď.

Tieto všeobecné a obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 25. 5. 2018

 

                                                                                                          Peter Šenk

REKLAMAČNÝ PORIADOK

REKLAMAČNÝ PORIADOK

 (podľa ustanovení § 612-627 Občianskeho zákonníka a zákona č. 250/2007 Z.z.)

I. všeobecné ustanovenia

1. Predávaná vec musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez závad, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám.

2. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predávaná vec pri jej prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá predávajúci za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. 

Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. 

3. Vlastnícke právo kúpenej veci prechádza na kupujúceho okamihom zaplatenia danej veci. Pri samoobslužnom predaji dochádza k prevodu vlastníckeho práva ku kúpenej veci okamihom zaplatenia kúpnej ceny za tovar.

4. Nadobudnutím vlastníckeho práva prechádza na kupujúceho nebezpečenstvo náhodnej skazy, zničenia a poškodenia veci. 

II. Lehoty na uplatnenie reklamácie 

1. Všeobecná záručná lehota je 24 mesiacov a začína plynúť odo dna prevzatia tovaru kupujúcim. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo návode vyznačená lehota na použitie (expiračná doba), záručná lehota sa nekončí pred uplynutím tejto lehoty.

2. Ak sa na predávaný tovar vzťahuje záručná lehota dlhšia ako 24 mesiacov, je predávajúci povinný vydať kupujúcemu pri predaji záručný list s vyznačením záručnej lehoty. V záručnom liste sú uvedené podmienky a rozsah tejto záruky.

3. Práva zo zodpovednosti za vady musí kupujúci uplatniť v záručnej lehote, inak tieto práva zanikajú. 

4. V prípade ak ide o výrobok, ktorý je vyrobený v zahraničí a posúdenie oprávnenosti reklamácie si vyžaduje stanovisko výrobcu, môže byť lehota na vybavenie reklamácie predľžená o ďalších 30 dní.

III. Miesto uplatnenia reklamácie 

1. Miestom uplatnenia reklamácie je miesto, kde bol tovar zakúpený. V prípade internetového obchodu je miestom reklamácie miesto umiestnenia predajne uvedenej na internetovej stránke. Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady u predajcu.

Kupujúci pri uplatnení reklamácie musí predložiť doklad o kúpe výrobku a príslušenstva k ošetrovaniu výrobku, ak to povaha výrobku vyžaduje. 

Ak je tovar naďalej používaný kupujúcim s vadou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, nemusí byť reklamácia predávajúcim uznaná. 

2. Predajca vystaví kupujúcemu reklamačný list, v ktorom uvedie druh tovaru, kedy bol zakúpený, jeho cenu, rozsah vady, dátum vystavenia reklamačného listu a kupujúci svojim podpisom potvrdí odovzdanie reklamovaného tovaru.

3. Predávajúci prostredníctvom svojho zodpovedného pracovníka do 3 pracovných dní určí, či je vada odstrániteľná alebo neodstrániteľná.

4. Partnerom pre vybavovanie reklamácie je vždy predajca, ten má konečné slovo pri rozhodovaní o vybavení reklamácie, ak zákon neustanovuje inak. 

IV. Odstrániteľné vady 

1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby vada bola bezplatne, včas a riadne odstránená a predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

2. Za odstrániteľné vady sa považujú vady tovaru odstránením ktorých neutrpí kvalita a úžitkové vlastnosti tovaru.

3. V prípade, že predávaná vec ešte nebola použitá môže kupujúci požadovať výmenu tovaru. To isté môže kupujúci žiadať vo vzťahu k súčasti veci, ak sa vada týka len tejto súčasti.

4. Predávajúci má právo možnosť namiesto odstráneni vady vymeniť vadnú vec za vec bez vady.

5. Ak ide o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže vec pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet opráv riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci, alebo má právo od zmluvy odstúpiť.

6. Doba od uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady až po doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

V. Neodstrániteľné vady 

1.  Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

2. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, pri ktorej možno vec používať, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. Pri určovaní výšky primeranej zľavy sa prihliada na charakter vady, stupen a spôsob opotrebenia veci, dĺžku používania veci a možnosti jeho ďaľšieho užívania.

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom spotrebiteľa.
  2. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom kupujúci informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.
  3. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne, v deň jeho prevzatia.
  4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
    1. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
    2. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
    3. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podľa návodu,
    4. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
    5. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
    6. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
  6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
  7. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať, ako vyplýva už z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť obmedzená na kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu tovar podlieha.
  8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. Reklamačný formulár sa nachádza na tejto stránke v časti „Návody a formuláre“ Reklamáciu odporúčame zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
  9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu, najneskôr však momentom, kedy predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatiu predmetu reklamácie. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
  10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
  11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
    1. ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne, včas a riadne odstránená, pričom táto vada musí byť odstránená bez zbytočného odkladu,
    2. kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady,
    3. predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
    4. ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu používaniu veci má kupujúci právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma kupujúci v prípade ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať,
    5. ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  12. Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie, pričom kupujúci potvrdzuje osobné prevzatie resp. je dokladom aj potvrdenie prepravného podniku v prípade ak kupujúci osobne nepreberá reklamáciu..
  13. Reklamácia sa považuje za vybavenú ak sa skončí reklamačné konania odovzdaním reklamovaného tovaru (jeho výmenou, opravou) vrátením kúpnej ceny tovaru, poskytnutím primeranej zľavy alebo odôvodneným zamietnutím. O výsledku reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote. 
  14. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko sa tovar pri preprave môže poškodiť. Odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.
  15. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia predávajúceho.
  16. Kontakt: Peter Šenk - REGINA, spol. s r.o., Račianska 53, 83102 Bratislava, mail: parochne@parochne.sk

Tieto reklamačné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 23. 7. 2020

                                                                                                         

Orgán dozoru:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5

820 07  Bratislava 27

tel.: 02/58272 172

e-mail: ba@soi.sk

POUČENIE K ODSTÚPENIU OD ZMLUVY

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy  uplynie po 14 dňoch odo dňa prevzatia tovaru.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom). Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na našej stránke v sekcii Návody a formuláre. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy spolu s vráteným tovarom. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

UPOZORNENIE:

Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.“

Orgán dozoru:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5

820 07  Bratislava 27

tel.: 02/58272 172

e-mail: ba@soi.sk

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NzZmYmI